חדשות המוסיקה 26.1.13

    יוסי ברויער No Comments on חדשות המוסיקה 26.1.13
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדש מוטי שטיינמץ יזכור אהבתם!

    אנו שמחים לחשוף זמר חדש העונה לשם מוטי שטיינמץ, אפשר לומר להיט חדש….יתכן שחלקכם שמעתם אותו באירועים שונים לאחרונה, הנה הקלטה מתוך חתונה שהייתה לאחרונה יחד עם הגארמער (חרזן) שרוליק אדלר עם מילים שהוצמדו והותאמו למנגינת השיר "יזכור אהבתם" של מב"ד, מלווה בקלידים הרשי סגל.

    ניתן לספר שצפויות עוד המון הפתעות מכיוונו של שטיינמץ, הראשונה שבהם נחשפה במהלך טיש ט"ו בשבט במוצ"ש האחרון בדמות יצירה וניגון חדש למילים "אילן אילן", הלחן של ישראל הלוי סבינר, על העיבוד וההפקה המוסיקלית הרשי סגל, שצירף אליו לקולות את הזמר דייויד טויב….וכאמור לעיל עוד לא נאמרה כאן המילה האחרונה…

    חדש זאבי פריד אילן!

    הפילוטרופ והסופר משה לאקס בעלה של חברת יהלומים גדולה בארה"ב, מי שהלחין בעבר לליפא שמלצר את "זכור אהבת קדומים", בקיצור מוזיקאי גדול, פסיכולוג ובעל צדקה ענק, מנהלו האישי מחתן בן והוא לכבוד החתונה הלחין את "אילן" מחדש, לצורך הפרוייקט הוא גייס את הזמר זאבי פריד ממקהלת "שירה" שהיה אחראי לכל ההפקה הזו תחילתה ועד סופה שזה אומר עיבודים קולות ומקהלות, על המיקסים ניר גראפ!

    חדש בריו חקשור שהחיינו!

    לפני שבועיים חשפנו כאן את "שהחיינו" החדש של בריו חקשור, אז חשפנו אותו בגירסא לא סופית והנה הוא בגירסתו הכמעט סופית, ולמה אנו אומרים כך?, כי עד האלבום הוא יעבור להערכתינו עוד כל מיני שיפצורים…אבל גם ככה מדובר בשיר מעולה ומקפיץ.

    חדש מקהלת פרחי ישראל ימלוך!

    מקהלת פרחי ישראל גאה להציג סינגל חדש, "ימלוך", דגימה מאלבום שני העתיד לצאת בחודש אדר, המקהלה, בניצוחו של מאיר גבאי ובניהולו האומנותי של ארנון גולדברג, הוקמה לפני כשבע שנים וכוללת כעשרים כישרונות צעירים בהרכבים מתחלפים. מילים ולחן: מאיר גבאי, עיבוד: אבי ז'אנו, הסולנים: ינון לוי, נבו גולדברג ואיתמר וקמאי.

    אחד מצוות השופטים הקבוע שעימנו כאן מידי שבוע בתחרות "המלחינים" הוא הזמר אברימי רוט, המופיע השבוע במקסיקו, על הדרך יקפוץ גם אברימי ליוסי גרין כדי לקדם שם כמה דברים לקראת האלבום המתבשל בימים אלו, אנחנו שמנו יד על קטע נוסף ככה מתוך העבודה באולפן על אותו אלבום שעוד ידובר בו רבות, מאזיני מוצ"ש חי זכו לשמוע קטע שראוי לציין שאינו מוכן סופית ומתוך השיר "אמת", הלחן כמובן של גרין והעיבוד של ידידנו שוע פריד.

    חדש מקלת זמרה מונטריאול זרעא חייא קטע קטן!

    מקהלת "זמרה" ממונטריאול שבקנדה עובדים על אלבום חדש, הרבה פרטים א"א לתת מה שכן השגנו הקלטה קטנה מהחזרות באולפן לשיר זרעא חייא…פרטים נוספים בקרוב….

    חדש אורי מוזס לכה דודי!

    אורי מוזס תושב נחלים, ובוגר ישיבת ההסדר בקרית שמונה, משמש כר"מ בישיבה התיכונית בנחלים בשש שנים האחרונות. מעבר להוראת הגמרא לימד מוזס את תלמידיו מידי יום שישי ניגונים עדינים ומיוחדים שלא הכירו וראה את ההשפעה הרבה שיש לניגון היהודי עליהם. לקראת סיום דרכם של התלמידים בישיבה, עלה הרעיון להקליט שיר, אותו יתן לכל תלמיד כמתנת פרידה. מוזס יצר קשר עם המעבד ערן קליין, העניינים התגלגלו קצת אחרת, כך שלבסוף הוקלטו ששה שירים שהפכו לאלבום העונה לשם "פנים חדשות", מדובר בלחנים לא מקוריים אך גם לא מספיק מוכרים שהציבור לא כל כך נחשף אליהם. על ההפצה: דברי שיר.

    חדש חיים ספיבק רזא דשבת!

    חדש מרדכי כהן והמזכירים!

    ידידינו המעבד גלעד פוטולסקי ותזמורת שלהבת מביא אל שולחנינו השבוע שני שירים חדשים שבהם הופקד על העיבוד, הראשון שבהם של זמר החתונות חיים ספיבק שיוצא סוף סוף בסינגל ראשון "רזא דשבת", השיר השני של זמר בשם מרדכי כהן שמגיש סינגל חדש שהלחין בעצמו "והמזכירים", כאן הצטרף למלאכת העיבוד שלמה שלייפר.

    חדש אופיר סלומון אלי שבשמים!

    הזמר והפייטן אופיר סלומון (אם מותר לנו, נציין שהוא גם החברותא של עמיתנו יהודה שוקרון) מגיש אלבום אוסף להיטים מבית אבא "אלי שבשמים" שמו, על העיבודים וההפקה המוסיקלית שי שיקו חייק.

    חדש שמואל יונה ילד!

    שימו לב למילים הבאות: "צא לדרך ילדי אל החיים היפים רק אל תשכח יש זאבים מחופשים לאנשים", אלו מילים מתוך שיר נוסף של שמואל יונה – "ילד" שמו, עיבד את השיר האיש ולא רק הגיטרה נחמן הלביץ.

    חדש משה סקייר ותזמורתו ניגון הלב – חב"ד!

    אחד מאנשי השלוק רוק בעבר משה סקייר ותזמורתו, מגישים אלבום שני Jews Keep Rockin, אלבום המכיל גם שירים חדשים וגם מחודשים, אנו נאזין לשיר המוכר לנו כניגון חבד"י שבאלבום קיבל את השם "ניגון הלב".

    חדש צבי טוקצ'ינסקי מי האיש!

    הזמר צבי טוקצ'ינסקי, מגיש אלבום נוסף שכולו נעשה בעשר אצבעותיו כולל לחנים ועיבודים, "מתנה טובה" שם האלבום, האזינו לרצועה מס' 2 "מי האיש".

    חדש נדב גלעד וראובן חיון לא תבושי!

    נדב גלעד אחרי שני סינגלים מצליחים, בהם גילה נדב שחוץ ממראיין מקורי וכתב הוא גם כותב ומלחין, בסינגל שנשמע כעת שלא כשניים הקודמים חוזר גלעד אל המקורות ומביא לנו כיוון חגיגי ושבתי יותר "לא תבושי" – גרסת בית הכנסת, חבר אליו לביצוע ראובן חיון שמוסיף צבע לשיר, השיר הוא מתוך פרוייקט השירים של נחמן שתיל, שתיל הוא כותב ומלחין מהעיר רחובות שבחר בנדב גלעד כזמר שישיר את לחניו. מההפקה נמסר לנו שבקרוב תצא גרסת הקצב של 'לא תבושי'.

    חדש נוריאל שלום הבל הבלים!

    נוריאל שלום, מוסיקאי ממש ככה בתחילת דרכו מגיש שני סינגלים אותם הלחין "הבל הבלים" ו"זה כל האדם", על העיבוד וההפקה המוסיקלית ראובן חיון.

     

    מספר ידיעות נוספות:

     

    למערכת נודע כי באקו"ם הוחלט להעניק לזמר ישי לפידות את פרס אקו"ם לשנה זו, במהלך יומן חדשות המוסיקה במוצ"ש חי שוחחנו עם עו"ד חנוך וינדרבוים שהיה שותף להחלטה יחד עם משה לאופר, וכן עם החתן המאושר ישי לפידות השוהה בפולין בימים אלו שהתרגש לשמע הבשורה, במהלך השיחה חשף לפידות פרוייקט חדש "שרים נוסטלגיה יהודית", פרוייקט בו יבוצעו שירים רק משנות ה60-80, בביצוע אמנים חדשים ואמנים מוכרים. ברגע שנדע פרטים נוספים נעדכן אתכם כאן במדור זה.

     

    – על זמר יהודי חובש כיפה שהולך לשיר לערבים בנצרת, שמעתם?

    הזמר והמוסיקאי זיו יחזקאל באלבום חפלה ערבית קלאסית, מתוך הופעה סולד אאוט למגזר הערבי – בנצרת, בליווי התזמורת למוסיקה ערבית – נצרת, בניהולו של סוהיל רדואן, האלבום מכיל שבעה רצועות משירם של הזמרים אום כולתום , עבאד אל והאב, עבאד אלחלים, עם הרכב מוזיקלי אותנטי.

    – לתושבינו בחו"ל או לאו דווקא נספר לכם שתחרות הג'ואיש סטאר המתקיימת מידי שנה מתחילה אודישנים בימים הקרובים, צחצחו את גרונכם…

    והנה פינת המזל טובים – מזל טוב לזמר יידל ורדיגר לרגל יום הולדתו בשבוע החולף, מזל טוב לאיש וההגברה שרגי בוקשפן לרגל הולדת ביתו, מזל טוב למפיק העל מטים פרודקשן יוסי טיברג, מזל"ט על בר המצווה לבנו זאבי, שיזכה לראות רוב נחת! מזל טוב לזמר שלמה גובי לרגל הולדת ביתו בשעטו"מ בליל שבת, מזל טוב ענק מאיתנו ומכל צוות מדיה פרו לזמר יעקב שוואקי לרגל הולדת בנו ועל הברית שהתקיימה ביום חמישי האחרון, שיזכה לגדלו לתורה לחופה למצוות ולמעש"ט. ברכת מזל-טוב חמה ולבבית נשגר מכאן לחתן יהודה מנדלוביץ הידוע בכינויו אודי שקד לרגל נישואיו בשבוע הקרוב בשעה טובה ומוצלחת שיזכה להקים בנין עדי עד.

     

    חדש מידד טסה מלמעלה!

    את פינתנו נסיים כרגיל עם סינגל השבוע שלנו…ואתם כמובן מוזמנים להיכנס לקצב…, בשבוע שעבר חשפנו לראשונה על סינגל חדש של הזמר מידד טסה שעומד לצאת "מלמעלה", ו…כן סינגל עם קליפ אכן יצא בימים האחרונים, אותו כתב הלחין והפיק מוזיקלית – אלי אסרף, וזה כמובן כבר סינגל שלישי מתוך האלבום השמיני של מידד שבדרך, בתוכנית מוצ"ש חי שוחחנו עם מידד על השיר החדש.

    עטיפת האלבום (צילום: לינקטון)

    עטיפת האלבום (צילום: לינקטון)



    0 תגובות